SEO neboli optimalizace webu

  • V posledních letech se o optimalizaci webu hodně často mluví. Toto téma pomalu a postupně prostupuje i do širší veřejnosti, a tak si často i lidé na ulici vykládají o tom, jak být lépe „vidět“.
  • Ceník zde nehledejte. Univerzální ceník totiž neexistuje. S každým klientem individuálně vypracováváme strategii, která se týká našich služeb. Ta se týká mnohých faktorů.

technologie

Jistě víte, že právě optimalizace se týká internetových čili webových stránek. SEO je zkratka anglických názvů, které znamenají optimalizaci webu. A co to vlastně pro vás v praxi znamená? Skromně řečeno, dostaneme vaše internetové stránky na přední místa ve vyhledávačích jako je Google a Seznam. Díky vybraným a speciálně upraveným klíčovým slovům a dále pak napsaným revolučním PR článkům, vytvoříme pro vaše webové stránky jakési portfolio, díky kterému se ocitnou vaše internetové stránky na předních místech ve vyhledávačích Google a Seznam. Správně nastavené webovky jsou základem každého dalšího úspěchu. Na internetu prostě musíte být vidět, abyste něčeho mohli dosáhnout https://www.seolight.cz/cenik.

Co je klíčem k úspěchu?

SEO není zas tak jednoduchá záležitost a provází ji mnohé faktory, zejména se jedná o On-page faktory a Off-page faktory.
Kompletní SEO zahrnuje On-page faktory neboli nastavení webu, kde se setkáváme se SEO analýzou a navrhujeme klíčová slova.
SEO analýza – Abyste se dostali na přední místa, musíte mít správně nastavený web, a proto se hned na začátku podíváme, jestli je všechno v pořádku, ať víme, na co se případně budeme zaměřovat.
Návrh klíčových slov – Na která klíčová slova budeme SEO cílit? To se dozvíme právě při navrhování klíčových slov. Tato metoda je naprosto nezbytnou součástí, protože na klíčová slova se posléze píší články, které budou určovat kvalitu vaší celkové strategie.

psaní

Další důležitou součástí jsou Off-page faktory neboli linkbuilding. Ten zahrnuje články různého typu.
Pr články – Tvorba zpětných odkazů to znamená linkbuilding, na kterém taktéž hodně záleží. PR články nabízí vyváženou kvalitu a cenu a proto jsou velkým přínosem.
Revoluční PR články – Nové, efektivní a revoluční PR články. Kvalitní odkazové portfolio si žádá kvalitní odkazy.
Tematické PR články – Maximálně využitý potenciál. Vyšší cena, ale velký přínos pro celkovou efektivitu.